luni, 6 iunie 2011

8D : Spirit, Mandrie, Curaj !


N-am fost noi cei mai cuminti.
N-am venit cu totii la sedintele cu parinti.
N-am fost noi cei mai silitori.
Insa nu putem spune ca am fost cei mai trisori.

Spiritul 8D va dainui. Forever.
Spiritul 8D nu ma muri. Never.
Spiritul 8D va rasuna mereu.
Spiritul 8D va fi raspnadit. Asta voi face si eu.

Mandrie si Curaj. Doua cuvinte nu prea complicate.
Mandrie si Curaj. Doua cuvinte ce nu pot fi uitate.
Curaj si Mandrie. Spiritul nu ne lipseste.
Curaj si Mandrie. Cand va vad, inima imi creste.

Aceasta poezie apartine celor din 8D.
Toti ce-au fost cu noi si eu plecat.
Toti ce la noi in "debara" s-au mutat.
8D inseamna numai petrecere.

Drogul 8D e mai puternic decat etnobotanicele.
Drogul 8D este mai dulce decat bomboanele.
Drogul 8D e mai rau ca o furtuna de Mai.
Drogul 8D te poate duce in Rai.

Doresc sa va multumesc tuturor.
Pentru ca mi-ati facut visul mai usor.
Va voi tine minte pe toti, sa stiti.
Am fost si vom fi pentru eternitate niste frati.

Doresc sa va multumesc pentru ca am petrecut acesti ani cu multa veselie. Certuri, Impacari, Glume, Vesti proaste si nu in ultimul rand, Iubiri Neimpartasite, toate acestea au creat atmosfera aka Febra 8D.
Va Multumesc inca odata ! Sa aveti o viata plina de bucurii fratii mei !! Sper sa ne mai intalnim !! Ar fi pacat sa trecem unul pe langa celalalt fara sa ne salutam.

Cu stima si respect, al vostru coleg, Vornicu Marius-Andrei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu