luni, 25 aprilie 2011

Story 1 - Response

Story 1

   Credeam ca o sa dureze mai mult vacanta asta, dar, uite-ma. E prima zi de la noua mea scoala. Sper ca ma voi intelege bine cu noii colegi. Vom vedea.

- Damn it ! Iar nu a sunat ceasul asta idiot. Offf !
   Ma ridic repede din pat si ma duc la baie. Cum nu am timp sa mananc, ma spal repede pe dinti si ma pieptan.
- Iar sta rau parul asta ! –In mintea mea.
   Ma imbrac cu hainele cele noi, imi iau adidasii, pun geanta pe umar si am plecat. Cobor scarile.
- Vai, nu, mi-am uitat biletele ! E incredibil, ma mir ca nu am uitat sa ma imbrac !
   Imi iau biletele de pe masuta si cobor scarile in fuga. Alerg spre statia de autobuz. Deoarece am plecat in graba de acasa, am uitat sa-mi leg sireturile. M-am oprit sa le leg si, in timp ce stateam jos, am vazut o fat ace strangea ceva de pe jos. Ma apropii sa vad mai bine. Isi scapase cartile si m-am decis sa o ajut.
- He He! Nu sunt singurul intarziat din orasul asta ! –Imi ziceam. Deodata, se ridica si imi spune pe un glas cald :
-Mersi, dar nu trebuia.
-Cum sa nu trebuiasca, nu puteam sa te las asa. Si, cu placere. Apropo, numele meu e Max.
-Kate, dragut nume.
-Si al tau. Deci…unde te grabesti asa ?
-La scoala, ciudat nu ?
-Foarte.Unde inveti?
-Eminescu .
-Si eu m-am transferat acolo.
-Tare.In ce clasa esti?
-7 A cica. Sper sa fie faini colegii.
-Unii sunt, altii nu. 
-De unde stii ?
-E clasa mea.
-Tare.
“Nici nu am inceput bine orele si am dat de o colega. Pare draguta” –Imi ziceam.
Intr-un final, vine si autobuzul, asa ca ne urcam si incepem sa palavragim pana ajungem la scoala, in fata laboratorului de biologie.
-Te previn, profa e naspa.Si, … vezi ca o sa sara fetele pe tine.
Auzeam de pe hol glasul profei:
-Copii, veti avea un coleg nou, nu stiu exact unde se afla, dar va veni el si va avea primul lui absent la Eminescu.
-Ai auzit ce a zis profa?
-Da'o naibii. Nu e primul meu absent.
-Ai inceput bine, insa o sa vezi ca e cam proasta.
Stam cateva minute sa ne tragem sufletul si intram. Toti isi intorc capul spre noi.
-Iatai si pe cei doi intarziati ...

Sursa: Real life.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu