luni, 25 aprilie 2011

Story 2 -Response


Story 2


"N-am chef de ora asta, cred ca o sa stau si o sa vorbesc cu Kate." -In mintea mea.
- Bine ati venit la scoala, o cafeluta ceva ?
”Profa asta , asa cum a zis ea, e idioata … si nici nu a trecut o ora de cand am vazut-o.”
- Da, chiar am fi bucurosi.
Toti incep sa zambeasca, iar Kate se uita putin mirata la mine.
- Luati loc, acolo, in ultima banca si acolo stati, dracilor!
-Mata!
"Ce bine ca nu m-a auzit! Dute dracu de vaca !" -In mintea mea.
- Sa revenim la lectie.Sistemul locomotor este ? Sa spuna cineva.
Ma rog, asa cum spuneam, nu am chef de ora, asa ca incep sa vorbesc cu Kate, in soapta desigur, tot felul de chestii. Nici nu am iesit bine din clasa, ca toate fetele mi-au iesit in cale si au inceput sa ma intrebe diferite chestii.
- Salut ! Cum te numesti? Ma intreaba ele in cor.
- Max, zic eu.
- De la ce scoala vii ?
- De la National. Daca va dau id'u meu, ma lasati in pace ?
- Desigur, nu vrem sa te superi pe noi
Dupa ce le-am dat id'u, am mers sa o caut pe Kate. Mi s-a parut ca a iesit afara.
- Hei Kate.
- Wow, cum ai reusit sa scapi de fete?!Nu pot sa cred.
Si incepe sa rada.
-Le-am zis sa ma lase in pace.
-De obicei nu reactioneaza daca le zici sa te lase.Bizaar, hai zi ce le-ai facut?
-Le-am dat id'u meu.
-Aha.
Se uita putin in jur, si apoi pleaca. Mi s-a parut ca era putin suparata. Ma intreb oare de ce. O vad ca se aseaza pe o banca, impreuna cu niste colegi. Ma indrept spre ea, cu pasi mici.

Sursa: Real life.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu